Με αφορμή τη λήξη της προθεσμίας καθαρισμού των οικοπέδων, οι πρόεδροι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος και της Ένωσης Αξιωματικών Πυροσβεστικού Σώματος πήραν σβάρνα τα κανάλια για να κουνήσουν το δάχτυλο στα λαϊκά στρώματα που επειδή δεν έχουν να διαθέσουν από 500 έως 1000 ευρώ ανά στρέμμα για να καθαρίσουν τα μικρά τους οικόπεδα.
Δεν βρήκαν όμως ούτε λέξη να πουν για τα χιλιάδες στρέμματα ακαθάριστων δασικών εκτάσεων και ρεμάτων που με ευθύνη του κράτους είναι αφημένα στη μοίρα τους και γίνονται κάθε χρόνο παρανάλωμα. Ούτε για τις χιλιάδες ελλείψεις δασεργατών που αποτελούν τον βασικό κορμό της πρόληψης, ούτε των πυροσβεστών που τους μετατρέπουν εν μέσω αντιπυρικής περιόδου και απλήρωτης υπερεργασίας σε φοροεισπράκτορες. Γι’ αυτό και έχουν διαλέξει καθαρά… την κυβερνητική πλευρά. Κάθε τίμιος πυροσβέστης να τους γυρίσει την πλάτη!



































