Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Καλως ήρθατε στο νέο μας site! Μέχρι την ολοκλήρωση της μεταφοράς μπορείτε να χρησιμοποιείται παράλληλα το παλιό site.

Για να κατεβάσετε την ανακοίνωση πατήστε τον Τίτλο της.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Share
 ΕΡΩΤΗΜΑ   ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ
 
 Με ποια κριτήρια ένας διοικητής τοποθετεί έναν υπάλληλο ως προϊστάμενο κίνησης; Φτάνει μόνο η εμπειρία και το πόσο καλός οδηγός είναι ; Δεν θα πρέπει ο συνάδελφος να έχει τυπικά ένα πτυχίο Π.Χ . Μηχανο…..
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ
 
 Αγαπητέ συνάδελφε ως προς το τυπικό μέρος για όσα ρωτάς η απάντηση υπάρχει στο άρθρο 28 του Κ.Ε.Υ.Π.Σ. ( Π.Δ. 210/92 ) «Καθήκοντα προϊσταμένων κίνησης οχημάτων». 
 Εκεί λοιπόν δεν θέτει ως προϋπόθεση αυτός που ορίζεται προϊστάμενος κίνησης να έχει κάποιο πτυχίο σχετικά με μηχανολογία κ.λ.π.
 Εάν όμως ήθελε πράγματι η υπηρεσία να έχει ουσιαστικό χαρακτήρα αυτή η θέση οπωσδήποτε πρέπει να έχει κάποιες αντίστοιχες γνώσεις μηχανολογίας ο προϊστάμενος κίνησης, γιατί όπως θα διαβάσεις και στην παρ. 2 του άρθρου 28 αναφέρει ότι ο προϊστάμενος κίνησης είναι υπεύθυνος απέναντι στον διοικητή για την κατάσταση των οχημάτων……… για την εκπαίδευση και καταλληλότητα των οδηγών κ.λπ
 Για να μπορεί λοιπόν ο προϊστάμενος κίνησης να εκπαιδεύει οδηγούς, να είναι σε θέση να ελέγχει την καταλληλότητα τους και για να μπορεί να τους δίνει συμβουλές για αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων των οχημάτων κ.λ.π. θα πρέπει να έχει κάποιες πιστοποιημένες γνώσεις μηχανολογίας.
 Την στιγμή μάλιστα που συμμετέχει και στην επιτροπή που προβλέπεται από τις διατάξεις του Π.Δ. 349/90 «Χορήγηση και επέκταση αδειών ικανότητας οδηγού και χειριστή υπηρεσιακών αυτοκινήτων και μηχανημάτων στους πυροσβεστικούς υπαλλήλους » αυτό γίνεται ακόμη ποιο αναγκαίο.
 Φυσικά όμως για μία τέτοια θέση αλλά και όποια άλλη θέση που έχει να κάνει με την ασφάλεια πρώτα πόλλα των συναδέλφων δεν φθάνει μόνο η εμπειρία ή η επιδειξιότητα στην οδήγηση, χρειάζοντε γνώσεις ουσιαστικές και τεκμηριωμένες για να είμαστε σε θέση να αντιλαμβανόμαστε έγκαιρα προβλήματα για να αποτρέπουμε την δημιουργία τραγικών γεγονότων όπως των άτυχων συναδέλφων μας που σκοτώθηκαν από κατασκευαστικό λάθος στην Βουλιαγμένη και από φθαρμένο ελαστικό στο Αγρίνιο.  
 Αλλά αγαπητέ συνάδελφε δυστυχώς το ότι δεν γίνεται αυτό που πρέπει είναι γιατί σκοντάφτει σε αυτήν την στρατικοποιημένη αντιπαραγωγική δομή λειτουργίας του Π.Σ. που καθιστά ως μόνη έγνοια την απόκτηση του επόμενου βαθμού και την επόμενη μισθολογική  προαγαγή.  
 Σκέψου αλήθεια πόσοι είναι αυτοί που αξιοποιήθηκαν στο Π.Σ. σύμφωνα με τις δυνατότητες ή τις γνώσεις που διαθέτουν.
 Πάρε ως παράδειγμα πόσες δεκάδες πτυχιούχοι δασοπόνοι που προσλήφθηκαν ως τέτοιοι μένουν αναξιοποίητοι; Γιατί γίνεται αυτό αφού έχουμε αντικείμενο την δασοπυρόσβεση και προσλήφθηκαν για αυτές τις ανάγκες ;
 Έχουμε αναφερθεί για το θέμα αυτό συνάδελφε και σε άλλα άρθρα και σημειώματα και έχουμε απαντήσει επί της ουσίας τι συμβαίνει στο Π.Σ. σήμερα .
 Η διαπίστωση όμως είναι μία ότι εάν δεν γίνει μία ριζική αναδιοργάνωση στο Π.Σ. στην βάση του πλαισίου που έχει προτείνει η Ε.Α.Κ.Π. για ένα Π.Σ. σύγχρονο με τεχνογνωσία, εξοπλισμό, υποδομές, έρευνα, ουσιαστική εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα και με αξιοκρατικές διαδικασίες αναβάθμισης των στελεχών του δεν πρόκειται ποτέ να δεις να γίνεται αυτό που θεωρείτε αυτονόητο και που και εσύ βάζεις στο ερώτημα σου.
 Τώρα πάντως εάν έναν διοικητής έχει έναν τέτοιο συνάδελφο με γνώσεις μηχανολογίας κ.λ.π. και δεν τον αξιοποιεί εάν και ο ίδιος ο υπάλληλος το θέλει, τότε « πάει αλλού η δουλειά » όπως έλεγε και ένας συνάδελφος που δυστυχώς είναι μακαρίτης σήμερα .
Share
https://google.com/